Pages

Kilo vermek!

Kilo vermek. Bu konuda uçsuz bucaksız internet mecrasında sayısız yazı yazıldı, yorumlar yapıldı, yüzlerce hatta binlerce kişiye zayıflama vaatleri sunularak cepleri boşaltıldı. Bende bu kadar yazılar yazılarak insanların hayalleriyle oynanılan bir konuda yazı yazmak ve yorumumu sizlere sunmak için bu yazıyı yazmaktayım.

Bir fit olma düşüncesi maalesef tüm insanlarımızın o şahane beyinlerinde yer etmiş bulunmakta. Bunu biz ne kadar konuşsak da ne kadar yazsak da silemeyiz. Aslında kötü bir düşüncede sayılmaz elbette. Fit olmak… Evet fit olacaksın yani güzel bir fiziğe sahip olacaksın ve herkesin gözü senin üstünde olacak kim istemez ki. Her yerde adın geçecek “şu kadar kiloyken bu kadar oldu”, “amma da zayıflamış ha” daha neler neler.

Elbette herkes güzel bir vücuda sahip olmayı hak ediyor. Daha mutlu ve sağlıklı olmayı sonuna kadar hak ediyor. Ama bunun için ne yapıyor? Unutmayın eğer bir şey elde etmek istiyorsanız bazı şeylerden fedakârlık yapmanız gerekmekte bu dünyanın her yerinde her zaman böyledir. Hiç bir şey yapmadan günde 1 hap kullanarak zayıflamak hanginize mantıklı geliyor? Ben tabiri caizse hayvan gibi yiyeceğim, günde yarım saat bile yürümeyeceğim yada spor yapmayacağım ve 1 hap beni zayıflatacak. Bunu küçük bir çocuğa söyleseniz size bir tarafıyla güler be.

1.KURAL FEDAKARLIK YAPACAĞIZ.

Bir düşünün sokağa çıkacaksınız ve karşınızdaki herkes 60 kilo 170 cm boyunda .Kim böyle bir dünya da yaşamak ister ki?

2.KURAL İNSANLAR FARKLI OLDUKLARI İÇİN GÜZELDİR.

3 eksik, 5 fazla ne fark eder ki? Hepimiz o şahane beyinleri taşımıyor muyuz? Hepimiz düşünüp, insanlara bazı duygular beslemiyor muyuz? Eee daha ne istiyoruz o halde.

Yazımın başında da dediğim gibi zihinlerde ki zayıflama düşüncesini asla silemeyiz. Ama bunun pek de önemli bir şey olmadığını siz değerli okuruma iletmek istedim sadece.Ama illa da ben zayıflamayı gerçekten istiyorum diyorsanız size sadece birkaç önerim var.(Not: ben sadece bunları yaparak gerçekten istediğim kiloya ulaştım.)

Öncelikle belirteyim sizden ne paranızı nede zamanınızı istemiyorum sadece kendinize biraz daha değer ve zaman vererek istediğiniz kilolara ulaşmanın hiç de haplarla çözülmeyeceğini göstermek istiyorum sadece.

1.ÖNERİ: EKMEĞİ TAMAMEN BIRAK! ( SADECE KAHVALTIDA KÜÇÜK BİR PARÇA OLABİLİR.)
2.ÖNERİ: YATMADAN 3 SAAT ÖNCE HİÇBİR ŞEY YEME!
3.ÖNERİ: GÜNDE YARIM SAAT DE OLSA FİZİKSEL AKTİVİTE YAP! ( YÜRÜME, KOŞMA, YÜZME OLABİLİR.)(AKTİVİTE BİTER BİTMEZ YEMEK YEME)
4.ÖNERİ: KİLO VEREBİLECEĞİNE İNAN!
5.ÖNERİ KALORİ HESABI YAPMA SADECE BİRAZ DİKKAT ET!
6.ÖNERİ DÜZENLİ, SIK VE AZ BESLEN.(EN ÖNEMLİSİ)

Not: Eğer tiroit bezlerinizde veya vücudunuzda başka bir problem yoksa birkaç ayda gerçekten iyi derecede zayıflayacaksınız.



Unknown

Elektronik mühendisliği öğrencisi Android meraklısı ve bir girişimci.