Pages

İnternet Hayatım -2

Seri devam ediyor en son iddaaturk.neti aldığımdan bahsetmiştim. Neyse adamla haftalarca konuştuk filan sonra askere gidecekti askere filan gitti haber kesildi tabi.

Travian’ı bilenler bilir. Web de Almanlar tarafından yazılmış bir strateji oyunudur kendileri. Onu oynamaya başladım oradan Çağrı diye bir arkadaşım oldu yıllardan beridir konuşuruz. Ha aklıma gelmişken bir mesaj çakayım ona da J . Arada sırada Travian’a da girer birkaç ay takılır sonra çıkarım J Çağrının geçmişi az çok benim gibidir az derdini dinlemedim bu arada J O php konusunda iyidir ilerde anlatacağım web site hikayelerimin çoğunda Çağrının parmağı ya da yazdığı (araştırdığı desem daha doğru) kodlar vardır. J

Tr.gg sitelerden ve iddaaturk.net ten sonra artık .com işine girelim dedim. Tuegme.com’u aldım tabi o zamanlar domain isminin ne kadar sade ve akılda kalıcı o kadar iyi olduğunun farkında değilim J Tuegme’nin açılımı da Türkiye’nin Eğlence Merkeziydi başta. Videolar fıkralar filan paylaşacaktım erenet.net gibi sonra baktım olmuyor birkaç kitap özeti filan paylaştım ziyaretler artmaya başladı. 

Hmm dedim o zaman Türkiye’nin Eğlence Merkezi değil Türkiye’nin Eğitim merkezi olsun zaten ikisi de aynı domaine giriyor derken tabi para kazanamadım bu sürece kadar J Ama her bir yazı 200-400 filan görüntüleniyordu.  O zaman ismini hatırlayamadığım bir siteden içerikli alır siteme koyardım ama öyle bir anahtar kelime girerdim ki Google sıralamasında adamın üstünde çıkardım J


Lise döneminde daha çok olay var internetle ilgili serinin devamı haftaya Sağlıcakla ve takipte kalın ;)

Unknown

Elektronik mühendisliği öğrencisi Android meraklısı ve bir girişimci.