Pages

Yeni planlar, yeni projeler hakkında


Merhaba arkadaşlar 07.08.2015 Cuma günü Facebook’a koyduğum videoma çok fazla olumlu dönüş ve fazlasıyla iyi izlenme aldığımdan ötürü çok önceden açmış olduğum Youtube kanalıma Facebook’a koyduğum video tarzında videolar yüklemeye başlayacağım.
Haftada iki gün video koymayı düşünüyorum. Her hafta da video koymadığım günlerde de blog yazısı yazmayı düşünüyorum. Haftada ikide blog yazısı. Pazartesi ve Çarşamba blog yazısı, Salı ve Perşembe video şeklinde gitmeyi düşüyorum. Tabi ki de her türlü eleştiriye ve öneriye açığım.
Videolarım oyun ve uygulama incelemesi olacak. En azından başlangıç olarak ileride farklı dallara da uzanırım ama J Blog yazılarım ise tamamen sürpriz kafama ne eserse. Ha Enes şunu da yazsana ya derseniz tabi ki de yazmaya çalışırım Bu da her zamanki gibi geliştirmeye açık ;)
Tabi tüm bunları da yaparken Raptiye Yazılım adı altında Android projelerimi de geliştirmeye devam edeceğim.
Benim için bir hayli yoğun olacak ama güzel işler çıkacak hem videolarla eğleneceksiniz. Hem yazılarımla bilgi kazanacaksınız hem de Android uygulamalarımla(Android kullanıyorsanız tabi ki de) hayatınıza pratiklik katacaksınız.

Tüm bunlar ilerlerken siz yakın çevremin çok yardımına çok ihtiyacım olacak. Bunun için paylaştığım videoları, blog yazılarını Facebook ve Twitter’da paylaşırsınız artık değil mi?

Örnek bir inceleme videosu için attığım tweet:
Bu planım hakkında iyi kötü düşüncelerinizi lütfen bu yazı altında bana iletir misiniz?

Unknown

Elektronik mühendisliği öğrencisi Android meraklısı ve bir girişimci.