Pages

İnternet Hayatım -3

Son yazımda Tuegme.com dan bahsetmiştim. Ve seriye devam edelim J

Aranızda blog yazanlar varsa blogger.com blogspot.com wordpress.com gibi siteleri bilirsiniz. Tüm bu .com’lu domainleri alıp teker teker leş ederken(Bu terimi Burak kullanır ona da buradan selam olsun) J  Dedim ki sürekliliği olan ama benim para vermediğim bir şey açayım o da yıllarca devam etsin. İşte tamda bu yazıyı okuduğunuz sistem bu düşünceler içinde hayata geçti J 

enesdokuz.blogspot.com diğer Enesdokuz.blogger.com ve Enesdokuz.wordpress.com filanı da aldım ama gerek Google desteğinden dolayı gerekse adına ısındığımdan dolayı enesdokuz.blogspot.com da yazmaya başladım ve bu süreç bu zamana kadar devam etti ilerisi de olur inşallah J ama bu blog da tamamen özgün içerikler yazdım bir gıdım bile çarpmadım. J

Ha bu arada bu olayların paralelinde Karlısu Anadolu Öğretmen Lisesinde okurken şimdilerde Sosyal Bilimler Lisesi filan olmuş o lisede işte Bilişim Sınıfının anahtarını Mahmut Yum diye bir arkadaşla paylaştık o hosting işleriyle uğraşır. Localsistem.com u ve birkaç site daha kurdu hosting satıyordu sonra forumexe.com da yöneticiliğe kadar çıktı. Tabi Mahmut ile olan diyaloğumuz da bir deryadır. Malum yatılı okulda okuyunca ve sizinle ortak yönleri paylaşan birini zor bulunca insan yardırıyor sonuna kadar. J Tabi bizim Mahmut’la bilişim sınıfını idare etmemiz Lise3’e yani 2012’ye filan dayanıyor. Son senede sadece bana kalmıştı tabi ki J sınıfı kilitleyip az sitelerimle uğraşmadım ;)


Serinin devamı haftaya J Sağlıcakla kalın Takipte Kalın J

Unknown

Elektronik mühendisliği öğrencisi Android meraklısı ve bir girişimci.