Pages

İnternet Hayatım -1

Yine uzun zaman aradan sonra yeniden blog yazmaya başlıyorum ayaklarına başlıyorum J Bir önceki yazımı okuyanlar bilir. Her hafta en az 2 yazı. Konular belli belirsiz kafama göre ama biri bu okuduğunuz gibi biride inceleme videolarımı destekler şekilde olacak.

Blog olayına 2013’ün yıllarına girişmişim Arşive bakınca hatırladım ama aslında internetle tanışmam msn’ye dayanır msn olayları olurken bedava-sitem.com’dan birkaç tane tr.gg site açmıştım. Hep kopya içerikle yürümüştüm başlarda baktım hiçbir şey olmayacak sonra özgün içerik yazmaya başladım. meddensozler.tr.gg’ydi sanırım. Bir adamın şiir kitabı elime geçmişti tek tek o şiirleri siteye döktüm (orijinal içerik) tabi sonra adam bana mail attı şiirlerimi yayınladığınız için teşekkürler tarzında bir maildi. 2010 ya da 2011 yıllarıydı sanırım. Bir heyecan bir mutluluk anlatamam öyle böyle derken Liseye geçtim tabi.

Lise yıllarımda bir forum sitesinde yapılan domain çekilişine katıldım. Katıldım ama domain nedir ne yapılır daha hiç bir şey bilmiyorum. Neyse çekilişe katıldım hemen Google’da araştırmalarım başladı. Domain nedir yenir mi? J Sonra domain hosting  filan hepsini öğrendim. Tabi domaini aldım iddaaturk.com (.nette olabilir emin değilim) Hosting lazım kaldım öyle domainini kazandığım adamın hostingini birkaç hafta kullandım. O adamla konuşmaya başladım filan sonra adam mühendis çıktı Bu arada aklıma gelmişken Konya’da çalışıyordu siz bu yazıyı okurken büyük ihtimalle ben adama yeniden ulaşmış olacağım J Skype üzerinden görüntülü filan konuştuk. Sahibinden.com tarzı bir php sistem yazıyordu o sıralar hafta bir ve ya iki defa Skype üzerinden canlı kod yazımı filan izledim.


Serinin devamı haftaya ;) Sağlıcakla kalın takipte kalın J

Unknown

Elektronik mühendisliği öğrencisi Android meraklısı ve bir girişimci.