Pages

Avea ve yeni logosu

Bir kaç gün önce avea yeni bir logo tasarladı ve hemen hemen tüm kanallara yeni logosunu tanıtmak amacıyla uzunca bir reklam verdi. Bana göre gayet ustaca tasarlanmış bir logo düşüncesi beynimin bir kenarına yerleşirken birden beynimin diğer kıvrımlarından bir sinyal geldi ve durdum dedim ki kendime " bu logo kullanılıyor " . Tamamen aynısı olmasa da gerçekten biraz olsun Google hizmetleri hakkında bilgi sahibi olan ve araştıran bir kişinin bunu bilmesi kadar doğal hiçbir şey yoktur.

Evet avea' nın yeni logosunu 90 derece sağa dönderiyoruz ve son iki kıvrımın renklerini değiştiriyor ve renklerdeki canlılığı alıyoruz. Karşınızda 2011 yılında kurulan bir mobil ödeme hizmeti olan Google Wallet logosu göz kırpıyor.

Her ne kadar yeniliği seven biri olsam da avea gibi büyük bir şirketin bu denli bir logo yapması gerçekten beni üzüyor. Son zamanlarda gayet iyi kampanyalar düzenleyen ve bana göre yakın zamanda turkcell'i bile tahtından sallayabilecek kadar iyi yer edinmeye başlayan avea gerçekten yaptığı bu işle beni ve bir çok avea severi üzdüğünü umuyorum. Sizlerinde bu iki logo arasındaki benzerliği kendi gözlerinizle görmeniz için paylaşıyorum.

Unknown

Elektronik mühendisliği öğrencisi Android meraklısı ve bir girişimci.