Pages

Enes Dokuz blog android uygulaması

Merhabalar ikinci android uygulamam ile tekrar karşınızdayım. :)  Umarım ilk android uygulamam selçuk üniversitesi mobil uygulamamı indirip kurmuşsunuzdur :) İndirmediyseniz de destek için indirmenizi rica ediyorum.

Gelelim yeni uygulamama böyle çok bir özellikli bir uygulama değil aslında.Ama hedefe ulaşmak için atılan küçük adımlardan bir tane daha diyelim.Bu uygulama sayesinde şuan bu yazıyı okuduğunuz www.enesdokuz.blogspot.com a tek tıkla ulaşmak mümkün hala geliyor. Tabi ki de android işletim sistemli cihazlar için :)



Şimdi diyeceksiniz "tek tık tek tık ne yapıyorsun olum sen" diye. Ben genelde çok üşengeçimdir bu yüzden de bir nevi bu üşengeçliğim için yaptığım uygulamaları sizlerle paylaşıyorum ve Google Play hesabıma yüklüyorum.

Bahsettiğim yolda sizlerin desteğine çok fazla ihtiyacım var. Destek olmak için uygulamalarımı indirip Google Play'de puanlayabilirsiniz ve uygulamaları indirdikten sonrada uygulamalarımın en altında bulunan malum şeye pıtlatın :)

Yeni uygulamamı indirmek için tıklayın.




Unknown

Elektronik mühendisliği öğrencisi Android meraklısı ve bir girişimci.