Pages

Blogun amacı, aracı, konusu falan filan :)

Merhabalar sevgili okurlar.Bu benim bloğumun ilk yazısı olması sebebiyle düşündüm ki öncelikle sizlere bloğun  tarzı ve yazacağım konuların türü hakkında bilgi vermeliyim.Valla hiç sormayın konuyu bende bilmiyorum :) Kafaya göre takılacağız.Ama öncelikli hedeflerim var elbet.
1-Güncel konulara değineceğim :) Onları karıştıracak, eleştirecek kısacası maydonoz olacağım :)
2-Yaptıklarımı anlatacağım.Ama hemen önyargınız kabarmasın tuvalete gittim arabaya bindim şeklinde olmayacak :)
3-Gülmeyi severim sizleride güldüreceğim. :)
4-Kalıpları kıracak kendi kalıplarımızı kendimiz yazacağız.

Olurda beni takip etmeyi düşünürsen beklerim :)
Bu kadar yazı yeter mi? Tabiki yetmez :)

5-Deneyimlerimi paylaşacağım :)
6-Ufak tefek farklı, ilginç, konulara sizleri boğacak sizleri farklı düşünmeye teşvik edeceğim.
7-Okuduğum kitapları eleştirecek.Neden okumalısın veya neden o kitaba dokunmamalısınız diye kitaplarla ilgili bilgiler vereceğim :)

Haydi başlayalım :)

Unknown

Elektronik mühendisliği öğrencisi Android meraklısı ve bir girişimci.